© 2020 – 2022 AEA3 WEB | AEAƎ United Kingdom News
Image default
News

No 10 confirms it asked the Times to drop Carrie Johnson story

Newspaper swiftly withdrew article alleging Boris Johnson tried to hire his future wife as chief of staff

The Times swiftly withdrew a story that made allegations about the prime minister and his wife after Downing Street intervened to complain about it, No 10 has confirmed.

The piece alleged that Boris Johnson attempted to hire Carrie Symonds, who he has since married, as his taxpayer-funded chief of staff when he was foreign secretary and she was a Conservative party press chief.

Continue reading…

Related posts

Keir Starmer urges PM to set out evidence for new lockdown measures

AEA3

UK Covid live: Pfizer and AstraZeneca vaccines reduce hospital admissions by 85% and 94%, study suggests

AEA3

Trump’s Blackwater pardons an affront to justice, say UN experts

AEA3

Your ads here. Click here